Mutluluk Aşısı P-shot

Mutluluk Aşısı P-shot

Erkeklerde ki en büyük sorunlardan biri olan cinsel performans bozukları ( iktidarsızlık, impotans ) son yıllarda geliştirilmiş en onemli tedavi protokollerinden birisidir. Bu tedavi ile kisinin kendi kanından alınarak elde edilen yapıcı, onarıcı ve yenileyici faktörlerin, cinsel organın hasarlanmış bölgelerine şırınga enjeksiyonu ile penisin kendi kendine tamir etmesini amaclanır. Zaten PRP veya kök hücre tedavileri tıbbi olarak romatizmal hastalıklarda, sac ekiminde, yara iyileşmesini saglamak amaçlı, romatoloji, dermatoloji , fizik tedavi , ortopedi ve plastik cerrahide daha oncede kullanılmaktaydı.

Bu tedavi marifeti ile cinsel organın içindeki sertleşmeyi saglayan damarsal dokular, yıllar icinde gelişmiş hasarlanmalar tedavi edilmektedir. P-Shot ile hastanın kendi kani alınarak santrifüj edilir, bunun sonunda elde edilen ve icinde trombosit adı verilen pıhtılaşma faktörleri ile büyüme faktörleri penisteki bozulmuş damarlara enjekte edilerek bu bozukluğun verilen faktörler vasıtası ile düzeltilmesi hedeflenir.

Enjeksiyon bölgesinde PRP nin etkisiyle dokulardaki kök hücreler aktive olarak dokularda onarım ve gençleşme faaliyetleri başlar. Toplam 3 seans yapılır, genellikle ilk enjeksiyon sonrası haftası itibari ile düzelmeler başlasada tam etkinin gözlenmesi için yaklaşık 1 ay süre geçebilir. İşlem yaklaşık 30 – 40 dk sürer. bu süre sırasıyla : kisinin kaninin alınması, santrifüj ile ayrıştırılması, hazırlanması ve uygulanmasını içerir.

Tedavi hemen hemen ağrısızdır ve kisinin kendi kendi kani kullanıldığı için yan etkisi sıfıra yakindir. İslem sonunda kişi normal hayat aktivitesine dönebilir. Tedavideki etkinlik neredeyse kalicidir ve yapılan benzer tedavilerden farklı olarak uygulama tekniği nedeniyle daha etkili olmaktadır.

Duruma göre 6 aylık periyotlarla tedavi etkinliği üst düzeyde kalması amaçlanarak tekrar edilmesinde fayda vardır.

Hasta profili olarak hemen hemen her türlü orta – ağır sertleşme bozukluğu olan ve özellikle kimyasal ağızdan alınan ilaç kullanımı kısıtlanmış hastalarda dahil olmak üzere bir çok hastaya uygulanabilmektedir.

Hipertansiyon, Şeker hastalığı, Kalp hastalığı gibi kronik hastalıkları olan kişilerde penise mutluluk aşısı uygulanmasında fayda görürler.

Tedaviye diğer yöntemler olan radyofrekans, ESWT, Vakum cihazı gibi tedavilerlede desteklenebilir.
Ayrıca, mutluluk aşısı (p-shot ) uygulayan hastalarda peniste büyüme ve cinsel istek artma gözlenmiştir, Bu sayede sertleşme problemleri, cinsel istekte azalma, göreceli olarak peniste büyüme ve cinsel problem kaynaklı öz güven eksikliği bu tedavi ile giderilmektedir.